underbara lediga dag..

Goddag eller godmiddag!
 
Har varit ledig idag, vart i skolan och köpt kurslitterat och börjat opponerat på min kurskamrats text, snart ska jag vidare till träning och dansa av mig lite stress med Zumba! :))
I skolan ska vi fokusera på att ge och ta kritik, och vi får fördjupa oss i varandras texter och analyser. Som person tycker jag det är både svårt att ta, men ännu svårare att ge kritik.. Blir allt för ofta den personen som helst vill uppmuntra individen och ge dem beröm för det dom gör. Har hittat ett och annat stavfel i min opponering men när det kommer till de större delarna, såsom analysen och min kurskamrat reflektering blir jag mer nervös..
Men jag har iallafall börjat, imorgon ska jag srkiva klart hela responsen och lämna in det till kursledaren.
Ska snart vandra iväg till mitt Zumba-pass och förhoppningsvis få lite endorfiner i kroppen som kan sätta igång tankeverksamheten! :)) Jag älskar känslan av att dansa,få röra på sig i takt till en musik och på något sätt utrycka en känsla! L Y C K A !
Yes så nu måste jag gå om jag inte ska bli försenad! ;)
 
BLeSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0