Söndag idag

 
Idag är det söndag, har varit en riktig mysdag, gick upp vid 11 och då stod mannen min i köket och bakade citronpaj, hur kan man inte älska honom? :)
Vi har varit hos min fina svärfamilj och käkat goo middag och sebbes citronpaj med vaniljglass till efterätt!
Svågern med sin käraste var också med min sitt lilla underverk Thea 
 
 
Finaste ongen! :)) Barn gör mig lycklig, hur de luktar, hur de låter, hur de rör sig.
Undrar vad de drömmer om?
 
 
 
 
Jag vill bli lärare för barnens skull, de är det viktigaste vi har och barnen ska ha bra människor omkring sig i skolan! Inte folk som trycker ner dem kreativt, eller dömer ut dem för vilka de är!
Uppmuntra dem istället att vara sig själva.
 
 
All min kärlek / Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0