Och idag är det Fredag..!! :D

 
 
Hejsan alla fantastiska!
Kikade lite på statistiken idag, och på alla hjärtans dag hade jag 100 besökare!:))
Personligt rekord där minsann! Kärlek till er som läser! 
Hade en underbar alla hjärtans igår, vi skulle ha gått på bio men det slutade med att vi käkade tapas och drack vin hela kvällen istället, struntade i bion då vi tyckte att då kunde vi inte få så mycket tid tilsammans som vi ville.
Mys bara vi två med massvis av tända ljus och choklad i sängen, kunde inte önska mig en bättre kväll.
Min morgon idag startade med ett tväääärjobbigt indoor-walkingpass, jag tänkte väl att det bara är promenad träning, sån tantig träning men ack vad jag hade fel!
Väldigt likt spinning, men utan cykeln på en trampmaskin istället.
Officiellt  grisrosa när ja kom ut!  Hahah, men jag genomförde det och det är jag stolt över eftersom det var typ 6 månader sedan jag tränade kondition! Yäy!
Ska snart bege mig till mina hemtrakter (Lindome) för att fira min Mamma som fyllde år i onsdags! 
Räkor och vitt vin! :)
Har inte fått gjort så mycket skola idag, men tänkte åka ner till stadsbiblioteket på söndag och sitta med min examinationsinlämning. Fick respons på den i torsdags, skulle göra lite ändringar i referaten, och förtydliga ett par ord - inte för jobbigt iaf!:)
 
Vill avsluta det här inlägget med ett citat som ligger mig varmt om hjärtat..
 
 
"Allt vi är, är resultatet av vad vi har tänkt. Sinnet är vårt allt. Vi blir vad vi tänker"
 
-Buddha
 
Önskar er alla en jättemysig helg!
Kärlek / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0