Varför kan inte jag få va sådär kär?

 Jobbat hela dagen, kom hem 9 och har duschat och käkat lite, började titta på music and lyrics men jag vet att i slutändan av filmen kommer det en massa kärlek och idag är en sån där dag som jag bara kommer att ligga i min säng och krama min kudde.


AAh here it goes again..

 Satt och lyssande på NRJ på vägen hem och bruno mars låt  Just the way you are.

 

Oh her eyes, her eyes
Make the stars look like they're not shining
Her hair, her hair
Falls perfectly without her trying

She's so beautiful
And I tell her every day

Yeah I know, I know
When I compliment her
She wont believe me

And its so, its so
Sad to think she don't see what I see

  Får en sån där jävla klump i magen när jag tänker på när jag kände sådär senast, och det känns ibland som om jag aldrig kommer att känna så igen.
Det enda som kan få mig att glömma nu är att hitta den känslan igen.
Men jag vet att jag vill för mycket och då kommer det aldrig hända.
Det känns som om mitt liv kommer attt falla ihop vilken sekund som helst.

Allt som är viktigt bara flyter bort från mina tankar och jag har väldigt svårt att koncentrera mig när jag är ensam, måste alltid ha någon som säger till mig vad jag ska göra.
Att plugga just nu i mitt liv är kanske inte det bästa beslutet jag tagit, men jag vill så gärna och jag mår bra när jag klarar av saker som jag inte trodde jag kunde.

Jag vill så mycket med mitt liv, men det är svårt just nu.

Ibland känns det som om allt jag gör är fel, jag förlorar människor som betyder pga att jag beter mig på ett visst sätt och söker kärlek.
Dumt från första början, men jag behövde tröst, jag behövde någon att hålla om.
Och då fanns du där, men inte längre och det gör mig liksom ledsen inombords, men jag förstår precis varför du valde det, och de är för det bästa.

  Vet inte riktigt vad som har hänt med mig? Jag tycker om personen som jag är nu, men hon är dålig på en massa andra saker om inte finns på utsidan. Det finns så mycket jag måste ta tag i.

Jag orkar inte just nu.



Idag är jag  deppigt,  och kan inte sluta tänka på tiden som varit och hur mitt bröst alltid va fyllt av fjärilar, gick alltid som på moln.

Jag vill känna så igen någon gång.


Girl,  your amazing just the way you are.


Att bara ha en varm rygg att söka tröst hos, en hand som känner medlidande och ett leende som får dig att pirra.
Någon som gör allt för just dig, spelar ingen roll vad personen gör just då för du är allt som betyder något.
 Håll hårt i det och kämpa för varandra.  Det är viktigt.

Jag vågar inte ge upp på kärleken än, inte riktigt än.

Godnatt.

 Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0