They booth looked pretty good baby girl , but then so do you..



Nu lever livet igen vänner ! Är verkligen glad och känner att jag har det rikitgt bra.
Skolan är sjukt tuff men vi  kämpar på, mina klasskompisar är guld värda, dom e bäst!

Den här låten är så jävla goo och  den är ju rätt gammal ,men just nu passar den in så jävla bra i mitt liv, härligt gung baha.

Igår va min soooolstråle Linn Mattson här och vi hyrde en film, the fourth kind! OOOOOmen faaan va läskig den va! Ska aldrig låta henne bestämma film igen haha ♥
Har spenderat HELA dagen i Varberg idag, faan satt med arbete i typ 5 timmar i sträck, känner lite inombords att detta kommer bli 2 jobbiga men lärorika år heheh.

OOOOhh BIG NEWS!  Jag och min klasskompis Natasha letar efter en lägenhet i Varberg =) ! Va o tittade på en idag, men det va inget att ha - tror vi hade ringt fel nummer faktiskt för de va en gammal stuga ute vid havet, typ en sån som farmor på landet bor i.
Hela huset luktade gammal farmor också..

Har lagt ut en annons på blocket, och ringt lite folk men alla har varit uthyrda, vi kom på det rätt sent men vi kände ju inte varandra innan så hur skulle vi kunna planera det?

Håller verkligen tummarna för att vi får en snart, vill verkligen bara komma bort från det här nu.

 



Vill komma bort från människor som håller mig tillbaka..
 Jag vill bara vara mig och inte någon annans, jag vill leva mitt liv utan att någon står där och dömer mig, utan att någon har sina åsikten om vad som borde och inte borde göras.
Gillar mitt liv just nu,  och inget kan hindra mig från att förverkliga mina drömmar.
 


 Fuck that shit, nu ska jag se en film i min ensamhet.

Vill du komma och värma mig?


Peace Matilda !



Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha! Nää, såg trailern och den verkade inte helt normal faktiskt.



Åh, vi får fan styra upp utgång snart! Fan, vad roligt det var sist!

2010-09-17 @ 17:23:31
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0