Solig onsdag i Varberg



Hej all underbara.


 Jag saknar min familj lite redan ♥
 och alla andra määää.
 
Det har bara gått 2 dagar, men det känns så konstigt att inte möta morsan vid frukostbordet varje morgon, ta en kaffe och kika lite i GP.
Men nu dricker jag och Natasha nescafe och myser vid vårt yttepytte lilla köksbord medans solen strålar in genom persiennerna, men det har verkligen sin charm. Det känns bara konstigt, KUL men konstig.

Ikväll blir det Quiz på Cheers and beers, ska väl ta en öl eller två bara för att liksom.
IMorgon vankas det skola igen, och grupparbete med marknadsföringsinlämningen Nedslag I Praktiken, maaaaaaaaah gooood de är inget litet arbete, typ massa högskolepoäng.
Vi är en bit påväg men de är fortfarande en del att analysera och diskutera.

På kvällen imon är det en gästföreläsare på skolan som ska snacka om sociala mediers påverkan på omvärlden, typ som facebook, twitter, bloggar m.m, ska bli riktigt intressant!



Idag har solen skinit hela långa dagen över Varberg =) då blir man sådära varm i hjärtat.

 Ibland vil jag bara ringa dig, ringa och säga att nu har jag faan flyttat ifrån dig och din stad, och är inte längre rädd för att se ditt ansikte i stan eller ute på krogarna.
Här kan jag starta ett  nytt liv med nya vänner och nya upplevelser, skapa mig nya minnen som inte svider som de gamla gör. Vill verkligen göra något nyttigt med mitt liv och jag käner att jag är på god väg, måste bara se till att fixa alla tentor osv.

Jag är så jävla glad att jag har gjort det här, det känns så sjukt jävla bra och är verkligen pepp på livet!

Varför hata när man kan älska? OCH VARFÖR FAAAAAAn SKA MAN GRÅTA NÄR MAN KAN SKRATTA? skratta tills tårarna rinner och man viker sig för man får sådan kramp i magen.

  ÅÅÅÅÅÅh kolla på min o Natashas dörr!! ♥




 Här bor Natasha och Matilda Waka Waka :)

 Bäst !

 Peace n Love / Tilda



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bok har ni i marknadsföring?

2010-10-07 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0