Okej dags för ny updatering va?

 Har inte skrivit på aaaaaaaaaaaaaaaaaaslänge, men det hänt en del i mitt liv på kort tid, har inte haft tid för något viktig på ett tag käns det som.

Har blivit tillsagd att jag kanske inte ska skriva från hjärtat på den här bloggen, att jag ska akta mig för vad jag skriver, och det vet jag för jag har sårat en del som jag håller varmt om hjärtat och det är inte min mening.
Ibland skriver jag utan att tänka, men har alltså blivit tillsagd att inte skriva så mycke emo här.
O aa tror till viss del att personen i fråga har rätt..

 Aa, jag har ju börjat skolan, går butikschefsprogrammet i Varberg, och än så länge trivs jag som en fisk i vattnet! =)
Sjukt mycke skööööna brudar i min klass ! O typ två sköna gubbs mä, trodde väl de skulle va lite mer boys  men det visade sig va mest görls. Men inte mig emot!
Igår hade vi första dagen på nollningen, de va en grymme dag! Började förfesta vid halv 2 med inslag av minyu och sjunollor så aa ni kan ju tänka mig att en lättpåverkad flicka osm jah själv  hade RÄTT kul sisådär runt 6, 7.
Det va allt från bankande trumorkester till egenkomponerade kampsånger. Massa kul uppdrag  som innebar att byta upp sig från en diskborste till nåt bättre - BCP10 har nu bytt upp sig till en CYKEL ! haha vi e bäst. oooo jag älskar min klass ! A bunch of festprissar e dom allihopa!
Idag skulle de va en rockfest på campus med fortsätning på uppdraget, men jag palla fan inte ! Va sååå bakfyller! Fan..
 
Låg hemma och försökte ta igen mig till typ 4 , 5 o drog sen en vampyrer suger med david haha faan vilken bäst film asså.

 Har vart fuckin dålig på att höra av mig till mina göörls, oo det svider lite i mitt hjärta . Skulle ju aldrig göra de me flit, men de är så sjukt mycket som händer i mitt huvud justnu med skolan, pengar, jobb, kärlek, kompisar..  and it goes on and on.

"If she ever tries to fucking leave again
I'mma tie her to the bed
And set the house on fire"

 Ne det är inte okej.

 Aa imon är det dags för nollning igen, börjar dan med en föreläsning  i Organisation och Ledarskap vid 10.15 och sen en sväng hem , o sedan vidare till pubrunda med hela klassen och resterande nollor på skolan. Det blir säkert awesome.



 Vilket liv ska jag egentligen välja? Livet där allt bara flyter , svävar fram längs veckor, dagar, år . Där jag mår bättre än jag gjort på länge. Där jag verkligen känner att jag är någon, betyder ,mycket för någon.

Eller ett liv som personen jag va förut, den blonda tjejen som hellre satt hemma hela helgen med film  och sket i sina polare för att hon inte orkade dricka alkohol..?
Whäääät?
 
Jag är inte den tjejen längre och jag tror inte jag kommer gå tillbaka till henne heller faktiskt.
Gillar hur mit tliv ser ut, om man bortser från alla jävla skit som snurrar i skallen på mig.



 Min nya gadd, som folk säkert sett men ja har inte lagt in den än för jag måste gö lite ändringar minsann.
Men det är pågång mina vänner, jag löser det.
Är iaf fett nöjd med den så jag bryr mig inte om lite fel härodär, ingen människa är perfekt!






OO
  just det !  VA inne på Barbarella idag och boka en tid för peircing i läppen.
Kommer bli grymt.


 Nu det dags för att drömma vidare.
Godnatt mina vänner, ni är hela min värld !

/ Tilda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0