Lace me up, lace me up, Im still looking for these angels in the snow..

 Hej världen,  ville mest säga att jag lever.

- Jag lever!


Och OM jag lever! Förra veckan var typ dne bästa veckan på heeeeeeeeeela sommaren!
Festade sönder,med underbara människor, träffade ännu mera underbart folk som bara sprider glädje ifrån sig!

 Jag älskar att le och vara glad, jag älskar allra mest att skratta tills tårarna rinner.
Det är vad jag vill uppnå med mitt liv, att skatta och le så mycket det bara går.

 

 Jag och underbart goa Natasha ! Hippie tema om nån undrar!




Peace . Love and . Understanding !



Asså dessa människor är typ bland de underbaraste personer som finns, dom vet inte vad som finns bakom ytan, dom vet inte vad jag gjort innan i mitt liv eller vem som orsakat det.
Dom bara finns där utan att veta, dom tycker om mig för MIG och inte för nån annan.
Vilket betyder att jag minsann duger precis som jag är, jag får väl vara en svartsjuk jävla idiot, men det är jag - take it or leave it !
Äntligen har jag sagt ifrån, äntligen har jag lossat alla krokar från förr.
 Och jag måste säga att det känns rätt bra.
 Nu vill jag bara leva MITT liv !


Sitter just nu med hur mycket plugg som helst och INGEN självdisciplin över huvudtaget!
Saknar mina guurls , sofie, fia, muck, linn, öhrat när kan vi leka?

Nu ska jag försöka mig på studieteknikinlämningen och senare måste jag titta på en föreläsning i Organisation och Ledarskap. Fäääääk..

 Peace, Love and Understanding! ♥


 / Tilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig meeeed LÖRDAG IT IS???

2010-09-15 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0