Inflyttnings dag!



Natsha i "vardagsrummet" eller mitt rum typ.



Min säng, ska köpa ett par ben tror ja så den kommer upp lite.



Badrummet ! ♥

 Ja, idag har vi iaf flyttat in, vart på Hajen och handlat, (tydligen billigaste stället i Varberg) oh shiet de va vekligen billigt som faan, hårfärgen som jag köpte igår kosta 119 kr på kicks men 65 kronor på Hajen.

We    ♥  HAjen!

 Jaa, de blev väl ingen mustigmästarmiddag idag inte, köpte en billys pizza o sluka den,  gott! Men vi har inte fått vårt riktiga kylskåp än, så vi får improvisera lite grann.
Den kommer imon eller på onsdag.

Sen hade vi lite filmmys med joel och louise, men de sluta med att vi såg på kungarna av tylösand och idol.
Det va iof också rätt myyyyyyyyyyyys.
Imon är det seminarie och streamad marknadsföring lektion, och sen en powerwalk  runt fästningen tror jag =)
Hoppas på soooooooooooool, jaja.

 Börjar redan trivas, för nu har vi fått igåång inernet med =)!
Så till tonerna av Melissas horn rullar jag ner min rullgardin för forsta gången i min första lägenhet.

Pusshaj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0