Idag är det ju fredag igen!

Sitter i biblioteket i skolan och tittar ut över havet, solen lyser och staden ler.

- Varberg, jag tror jag kommer gilla dig.

höhö.



Det här är ju mitt nya hem och så fort jag tänker på det så blr jag lite varm inombords.




 PÅ de här gatorna ska jag ta min blåa cykel och göra stan osäker.
Men Varberg kommer att ta emot mig med öppna armar, det är jag säker på!

Idag är det fest på skolan och sedan utgång på oscars, det kommer bli en rolig kväll det är jag säker på, för hela bcp ska ju dit! Och dom festar som om det inte finns någon morgondag!
You gotta love it !

Idag har det ändå varit en produktiv dag, min grupp har fått gjort hela våran seminarie uppgift i organisation och ledarskap och börjat jobba med inlämningen i marknadsföring.
Känns som om vi kommit en bra bit på vägen.



Va o fika med sofia och mick igår, det va mysigt och jag hoppas ni kommer och hälsar på mig i mitt lilla krypin, det är väldigt litet eftersom vi är två som bor där men det är fräsht och mysigt!
Kom ner och hälsa på! Jag kan göra te, har ingen kaffebryggare än men vattenkokare det har vi!


Nu känns livet som om det är på rätt spår igen, jag trivs med alla människor som jag träffar, det börjar gå lite bättre i skolan och solen lyser på min bleka näsa.
Det går bra nu, kompis det går bra nu.


P&K Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0