Fredag är det idag mina älskade vänner, och idag är det en BRA dag!

Har pluggat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen hemma hos Lina i Mölndal, vi har suttit med seminarieuppgift i organisation och ledarskap i över två hela dagar nu, shit man va mycket jobb det är på högskolan, finns ingen chans i världen att jag kunde förbereda mig på det här. När jag tänker på det får jag psykbryt i min hjärna.
Hur ska jag palla?
Dont know man, men jag vill så gärna klara detta, och med folk som peppar och underbara klassmates så ska detta nog gå vägen.
Jag vet att jag är sjukt dålig på att höra av mig men så fort jag får en ledig stund så måste jag försöka utnyttja den till fullo, så jag glömmer helt enkelt av andra i världen ......... flåt !
Ring mig istället så lovar jag att jag svarar, det är bara mycket nu och jag saknar er också - mer än ni anar! ♥

Oh your on your way, such a beutiful day , and nothing can bring you down now, an oh your blown away, sorrow less days your living in the moment.


Ska iväg till Varberg och mysa nu så jag måste pysa =)


 Hugs n Kisses  / Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0