BAkis

Hej mina vänner, ni är underbara.


Idag har jag vart i skolan hela dagen, fyy fan vi hade campus leauge igår, fotbollsturnering med skolan, mina klasskompisar kämpade på som bara den, göööörduktiga va dom.
Men dom är ännu bättre på att shotta sambocca( eller hur fan det stavas). Promise
Vi förfestade hos bästa Simon, vääldigt trevligt med sång och dans, gick sedan vidare till cheers n beers för att fortsätta vår kväll där med typ 60 andra fulla studenter från campus.
OJ! va roligt vi hade, kanske lite för roligt kände jga när jag vaknade i Simons soffa imorse med en skallebank utan dess like! Fick iaf masat mig ner till skolan efter m¨ånga om och men.
Men jag överlevde ju iaf.

Imorgon är det BAKLÄNGESFEST på Campus, "efterfesten" börjar tydligen med en bål utav resorb, sedan fyllemat, sen sista groggen, efter det shottrace och aa it goes on.
Kommer bli EPIC damer och herrar!

 VA och skrev på kontraktet för lägenhetn idag =)!
Vi kommer att "provbo" där tills december så får vi se sen om vi hittar något bättre och sådär.
Jag längtar så sjukt mycket!
 
Ska köpa en ny säng med, för annars får jag en 80 säng där och det tror jag inte att jag vill, neee. Det blir till att investera i en säng, men det är ändå nåt jag kommer att ha nytta av en låång tid.

Ibland blir man medveten om saker som man aldrig trodde existerade, saker som bara händer i filmer eller man bara hör historier om, det blir en helt annan sak om man har det nära inpå sig.
Det enda man kan göra är att gråta och krama.
Man blir medveten hur jävla bra man har det ändå.

"Damn I should be so lucky!"

 PUsshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0