ÅÅÅh jag ska FLYTTA !

 Äntligen händer något drastiskt i mitt liv, AND I LIKE IT!
Va med natash ao kikade på en lägenhet idag, det är iof typ en lägenhet i ett hus hos en skettrelig snubbe som heter Rolf! Ey roffe is the män!

En rätt liten 2a tio min från skolan, 5 från centrum , 1 från mataffären !
Den har ett asnajs nykaklat badrum och hall med värmegolv, spishäll, tvättmaskin, internet, uteplats, kylfrys .. ja allt som man kan tänkas behöva.
2000 kr i månaden, woop woop tror seriöst vi hittat ett riktigt kap här va.


FINALLY!

 JAg är inne i ett lyckorus typ och sitter och försöker lösa hur jag ska bli av med mitt sportlife kort som ja har , regionalt med allaktivet för 425 kr /mån, och de kan jag inte säga upp föräns i februari... ovärt!
Någon som vill ta över det kanske? som har funderat över o skaffa ett sådant, för då är de gratis för mig att bara lämna över det, hade vart huuuur bra som helst omnån kände för det!
Hör av er.

JA iaf nu är jag snart utflyttad och bortflyttad från lilla lindome, kommer ju pendla ett tag till jobbet och så men annars är jag snart officaly VARBERGBO!

Kommer må som en gud!

Åh va skönt o bara komma bort från allt!





Ville bara berätta.. höhö.


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Fia

GRATTIS HONEY!!! <3

2010-09-22 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0