Söndag

Andre maj, idag har jag inte gjort mycket - städat bilen i fina vädret - solat i fina vädret - gått i fina vädret - grillat i fina vädret, nu stänger in mig ifrån fina vädret och tittar på film och dricker redbull sockerfriiiiiiiii.
Yääh mitt nya addiction typ, ne får inte hoppas de men det fär förjävla gott och bara 3 kalorier, grymt eller hur Fia?



 Finns inte mycke mera och skriva idag tror ja. Lite trist inlägg men what the fuck, ´jag kna inte va spännande varje dag duvet, haha

 Jag älskar min Hampus, han är en snel pojkven idag.

 Snart ska jag se Good Luck Chuck och mysa med min redbull sugarfreeee.

Kärlek  - T


Kommentarer
Postat av: Linn

Men din KORV!!

Du får blogga mer frekvent, jag sitter ju här och dööör av nyfikenhet!! :D

Ring mig imorgon om du är sugen på bubbel och jordgubbar. LOVE

2010-05-04 @ 00:28:06
URL: http://linnmariamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0