Trött

Nyss hemkommen från jobbet, och sitter och käkar lite mellanmål, filflingorochhallon, svin gött.

Är helt slut i hela kroppen, men mest i korsryggen och fötterna, fy fasen asså jag hoppas att jag vänjer mig.
Fattar inte hur folk orkar jobba en hel dag och sedan gå och träna ? Näe jag hoppas att jag lär mig.

'

Jag märkte när jag kom ut från jobbet at dte typ va fasen 30 grader ute ! Sheeet det va iof varmt imorse men jag fatta inte att det skulle bli såhäär varmt.
Jag tycker det är ett stort plus att jag inte märker att det är så varmt, för jag vet att då hade jag bara suttit och längtat ut och inte velat jobba liksom., och fan tiden flyger förbi. Grymt är det.

Ikväll ska jag bara vila mina ömma fötter och sola mitt nylle i eftermiddags solen.

Längtar efter min Hampus också.

Nä nu måste jag hämta lite vatten för det är så jävla varmt ! =)

Kärlek / Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0