Träning, tattoo och student skiva !!

Idag är det Kristi Himmelsfärd och varför firar vi det ?

ööh va tvungenn o googla det vetty, morsan visste inte säkert.

Det är 40 dagar efter påsk och det var den dagen Jesus fick för sig att flyga upp till himlen igen

Nu vet ni med. =)



 Idag är det mycket planer på schemat!

11.30 - 12.00 Spinning 30

12.00 - 12.45 Body Pump 45

Hem och duscha och slänga på sig nåt så man slipper gå naken i Göteborg.

14.30 Va i Tattoo-studion på andra långatan, brorsan ska skaffa sin första tatuering , YÄY!

16.00 - 18.00 Hem igen för att förvandla mig till en Cowboy inför studentskivan ikväll.

Ska ju på intervjuuuuu på fredag morgon så det blir till att ta det väääldigt lungt ikväll, men jag vte att det kommer bli jätte roligt ändå!


Yääh baby!

 Ne nu ska jag nog börja klä på mig och göra mig redo för träningen!

 Sooo long suckers ! Nääe ilavju    / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0