Tisdag idag, som alla andra tisdagar.

Har käkat frukost, fullkornspannkakor med lättsockrad sylt och kaffe.
Ska alldeles strax bege mig mot Sportlife i Kungsbacka och do som Body Pumpin! Grymt det passet, bra musik och rolig träning, love it loads!


 Ja och nu är det ju bar 50 dagar till Eclipse premiären, som min käre vän Linn Mattsson alltid är så uppmärksam på, det är ju ioförsig rätt givet, your awesome!

Så idag blir nog en Jacobdag för mig, när jag inte känner mig tillräcklig typ.
Grymt att ha en Jacobdag - alla dagar borde vara Jacobdagar yäy!



Httade ett par grymma citat från Jacob. Enjoy !


I'm in love with you, Bella. Bella, I love you. And I want you to pick me instead of him. I know you don't feel that way, but I need the truth out there so that you know your options. I wouldn't want a miscommunication to stand in our way.


Go fetch a space heater. I'm not a Saint Bernard


Who's afraid of the big bad wolf ?


Hey Rosalie, wanna know how to drown a blonde? You glue a mirror the the bottom of a pool.



Åh nu vill ja ha Twilight maraton ! Det typ kliar i fingrarna, Eclipse är snart här !

Nu ska jag åka till Kungsbacka!

Byee bitches, loads of love!    / T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0