Sunday Bloody Sunday

Sitter i köket och tittar ut genom de blåvita randinga gardinerna i radhus fönstret och lyssnar på håkans lena röst, filosoferar över livet..

Idag har livet varit bra,  lite taskigt väder men bra, bakfull men bra.. Vi va ju ute igår och firade Linnsan, tjoo och chim inne på Valand var det minsann, med fjädrar och pikadoller !
Lyckad kväll vänner!

Vaknade imorse och vände på mig, lillsnorre ligger så sött och snussar brevid mig - då vill man ju bara pussa sönder honom överallt!

lillsnorre ..


Förbereder mig mentalt för att jobba imorgon,  första dagen på nya jobbet och jag är lite nervös. eller aa ska jag va ärlig jävligt nervös.

Har inte gått efter kalorierna idag heller - hela helgen blev en stor mumsamölaochättillsduspyr tjosan som jag egentligen ångrar men gjort är fan gjort.

Livet börjar ju egentligen imorgon, nya rutiner, nya männsikor, allt är ju nytt. Får hoppas mna gör ett bra intryck.

Ska nog borsta tänderna nu så jag inte käkar mer skit,  vill läsa ut min bok shutter island för den är så jäfffla spännande ! Wooopidoo

Jag hoppas jag orkar skriva imorgon kväll så ni får höra hur det gick, antagligen inte men jag kan försöka höhö.

Pusspåallafinamänniskorsomjagtyckerom !


ScÄÄÄÄÄÄÄjLeeeeeeeeeeeeK  ! / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0