Söndag igen dåra

Igår va Hampan och jag på BambOOO med bästaste Nina och hennes Alex =), sen gick vi till bergakungen för att se en film, jag ville hemskt gärna se Alice i underlandet men istället blev det en skräckis , terror på Elm street.



Feett läskig tyckte jag, satt typ med min tröja för nyllet hela tiden medans man hörde Nina sitta fnittrandes när han skulle hugga i hennes mutta i badet.

Ne fy aldrig mer en skräckis tror jag minsann.

Idag har det inte hänt mycket, har precis varit ute med Glenn och Olga på en långpromenad runt kolla.
Glen var helt slut när vi kom hem och dregalde som aldrig förr,trodde hanskulle kvävas där ett tag, men nu snarkar han under bordet så jag vet att han lever =)


 As goo låt som man säkert kommer lyssna sönder på in sommar.!




 Nu blir det till och läsa min bok som jag fick låna av hampus käre far Hasse, patient 67.
Eller Shutter Island som den också heter.

´Tänkte jag skulle läsa den innan jag såg den på film.

Kärlek / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0