Solskenslördag

Idag är jag ledig idag är det lördag, och solen lyser som aldrig förr ! Fy fasen vad det är härligt att få helg efter första arbetsveckan på riktigt länge , känner mig grymt nöjd med mig själv för att veckan är gjord och idag känner jag mig rikitgt värd att få vara ledig.
Fan det är typ 25 grader ute och jag sitter på min balkong med solen i nyllet fy faaan av gött.
Va inne på k-center idag för att göra lite nödvändiga inköp som typ ögonsbrynsfärg och brun utan sol för jag kommer vara blekast i gänget efter att ha jobbat inne på ett lager hela sommaren.
 Vi slank in på JC också när vi ändå va igång med shopping, och fäään va vi fynda, hampan köpte två riktigt snygga skjortor, lite avundsjuk kommer antagligen att sno nån utav den om ett tag..
Men jag fick tag i en bh för 40 kronor, en oversize t-shirt och kofta för sammanlagt 200 spänn.
 Jag gör alltid mina bästa inköp på reahyllorna.

Ikväll ska jag me sofia och hennes pojkväns kompisar på en spelning på parken, svinkul ska det bli för vårt kompisgäng går sällan på spelingar som denna, några band som ska spela och vi ska ta några glas vin.
Tror det kommer bli en toppenkväll, för jag måste erkänna att jag har så jäääävla svårt för typ dom hör nivå kvällarna med någon "superkänd" dj som spelar typ dunkdunkdynk wiwaawiwwa dunkdunkdunk, man hör ju knappt vad man själv tänker. Men vad gör man inte för sina fina vänner, ska försöka få med dom på lite mer sånna hära grejer nån gång, fast denna gången va det faktiskt fia som frågade mig, självklart ville ja me!

Men jag vet inte riktigt vad jag ska ta på mäj....


 Imorgon ska jag iallafall inte vara jättebakis för vi ska jobba på hampans baksida hela dagen typ, spola plattorna och rensa rabbaterna för det vankas student !
Fan nästa tisdag är det dags för balen för min älskling och jag kommer vara så avundsjuk för jag hade lätt velat gå igen !



Balen 2009 Jag och Johannes.


 Ja det var tider det, kommer att få ännu mer ångest när alla tar studenten, vill bara att alla studenter ska va över nu.. heh

Nä nu svettas jag ihjäl hjär på balkongen, ska duscha.

Kärlek - / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0