Just say you stay forever mine..............................

Känslor .


Fan.



Jag anklagar och du försvarar, jag gråter och du håller om, jag tvekar och du är säker, jag är säker, men känner som om du ibland tvekar, jag vet inte varför, men det är så det känns.
Idag är du inte vid min sida, utan hos någon annan, och glad för du dricker, glad med någon annan.
Jag är inte arg, det gör bara ont i mig, ont för att jag vet.
Vet egentligen ingenting
Tvekar
Det gör bara ont.
Väldigt ont.



Jag behöver dina ord, din handling, ditt sätt att bry dig för att tro ...för just nu tror jag inte på mig själv.
Alls.

Jag tror att den här låten skrevs för mig.....


I woke, dreaming we had broke
dreaming you left me
for someone new
and you cried, drying those blue eyes
crying you're sorry
sorry won't do, but
this is the way i need to wake
i wake to you

and you never left me, all that I'd dreamt had been untrue
open my eyes, i see sky
oh oh, oh oh, you know
the way to keep me on my toes
I, I, I, I, will be fine
just say you'll stay forever mine
til we fall asleep tonight







 Jag kan ju inget göra .. du gör precis som du vill.


       -  T



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej vännen!



Vet att livet suger för dig just nu.. Och det är tråkigt att höra. Vad hände med Hampus?! Vad sägs om en fika i veckan o snacka lite grann?



Du e värd så mycket mer, någon som behandlar dig rätt och som bryr sig om dig! Du e tjejen med glimmten i ögat och har världens goaste humor!

Ge dig nu Tildis! Ta inte tillbaka honom en enda gång till!!! Han är inte värd det!



0760-258020 give me a call !

2010-06-08 @ 09:58:32
URL: http://rebeccabeltinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0