Ont i magen

Kan man få dåligt samvete pga av en dröm?

Vaknade nyss ur en fruktansvärt jobbig dröm som handlade om att jag dödat  personen som jag älskar mest, förtvivlad och förstörd handlade min dröm åt att försöka ställa allt till rätta igen, men jag lyckades inte.. Jag vaknade istället.

Fan för att vakna upp ur en sån dröm och känna sig så fruktansvärt skyldig! Fast hjärnan egentligen bara spelat dig ett spratt, vakna upp för typ en timme sen men jag har frotfarande ont i magen och skuldkänslorna hänger kvar.

Jag kan inte ens beskriva hur det kändes att vakna upp helt ensam också utan min Älsklig vid min sida.
Fan vilken jävla dröm, usch. !



Det finns ju inget i världens som skulle få mig att döda min Hampus, vad skulle jag göra utan dig Älskling?

Det ska ju alltid vara du och jag - det känns som om det alltid har varit du och jag även om vi varit ifrån varandra.
Finns ju ingen som mitt hjärta tillhör mer än dig..


  ♥   Jag älskar dig rumpan!  ♥







Idag ska jag till ArbetsFörmedling Tanten och skriva in mig i jobbgarantin, sen förhoppningsvis hinna till 12.05 passet på sportlife, men vi får se hur långe tanten behöver snacka med mig.
Sedan vankas det lunch med Sofia Henriksson och Rebecca Aronsson!


Kärlek  - T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0