Onsdag 08.03

Wooopidooo vad jag är uppe tidigt, tycker väl inte alla men det är tidigt för min situation i livet iallafall.
Tänkte slänga in ett morgon inlägg innan jag cyklar ner till Kunsgabcka staden och börjar min föreläsning med jobbgarantin.

Känns bra och ha någonting att göra på dagarna och inte känna att man bara går runt och kostar pengar för alla.

Nu sitter jag här med en skål havregryns gröt och de flesta som känner mig vet att jag HATAR gröt alla andra dagar men idag fick jag för mig att jag kanske gillar det? HAH inte det ne, men jag vill så gärna gilla de för det är ju så nyttigt med så lite kalorier och man blir svinmätt så nu ska jag trycka i mig lite till utav gröten för att fördöka vänja mig själv.

Idag gr jag nog till typ klockan 12 eller 13 och eftersom idag är min vilodag så har jag inte planerat att göra någonting, hade ju varit trevligt att träffa Sofia eller någon annan trevlig prick? Call me!

 

                                                     

Den här tallriken gröt ser ju jätte god ut, förtstår inte varför inte min ser ut såhär - hade inga bananas hemma iof men den ser ju ändå godare ut än min =(

Sluttjatat om gröt, nu ska jag göra mig vacker och slänga på mig något annat än joggingbrallsen.

Vi Hörs kanske sen, håller tummarna för att solen ska titta fram.

 Kärlek   - / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0