Nu har det hänt mycket mina vänner

 så fort jag satt mig i bilen hem från Hampus så ringer mobilen, oj det va visst någon snäll nisse på support store som minsann hittat mitt cv bland sina papper och just nu så hade de minsann öppnat sig en tjänst, men va bra då ringer vi Matilda! =)

SKTKUL som fan liksom, så ringer han några minuter senare och bokar en tid för intervju,,, fredag !

Shit tänkte jag snabbt, ska på skiva imorgon  men vad fasen det kändes ändå som ett eventuellt jobb måste gå före  i min situaton.

Innan han la på så sa han att jag skulle ta med min referens lista och gärna att jag kontaktat människorna så dom vet att han ska ringa... OOpS?!

Jag som har typ NADA jobb erfarenhet har ju knappt några referenser, vad ska jag ta mig till?
Ringde runt till alla som kundes tänka komma ihåg vad jag jobbat med och hur jag uppfört mig liksom.. panik typ.
 
Fick tag på den trevligaste chefen någonsin typ på stadium där jag inventerade och självklart fick jag använda henne som referens, glad blev jag !

Ringde till Coop men då visade det sig att min chef hade tagit tjänstledig till mitten av juni .. fuck också !

Jordgubbarna kändes inte ens värt att försöka liksom.. de va ju fasen hundra år sen och den chefen såg man aldrig röken av.

Så jag fick tänka länge och väl... vem vet hur jag är som person och hur jag jobbar?
Fick en tanke om mina ledar utbildningar inom cheeren och mitt arbete som coach och lagkamrat lksom.. värt ett försök - självklart kunde jag använa bästaste maria som referens, your awesome !

Så okej nu har jag 2 allafall, vad mer kan jag göra liksom?
Jag har ju inte jobbat så mycket liksom, söh ju att jag inte fick tag i Coop.

Jaja jobbet som jag sak på intervju om är ett lagerjobb inne i göteborg, frys lager höhö, men dte handlar om sommaren heltid och kanske en deltid till hösten, dagtid då.
Ska informera er om att lagerarbetare tjänar massvis. Yääh

 Hade lätt funkat med blå byxor och arbetshandskar, det vet jag!!
 
Jag håller tummarna för detta people !

 AA plus att jag har betalat en obetald faktura som låg och samlade damm, skönt.
Har dock överstigit mitt kalori intag idag men jag var ju fan sönder stressad nyss, tänkte inte ens på vad jag stoppade i munnen - skitsamma säger jag.

Imorgon ska jag vara Cowboy på Pagdans student skiva, yääh grymt kommer de bli !

YiiiiiiHaaaa kompisar!!  / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0