Nu är jag färdig

 med min jätte fina vägg!
 Jag har klistrat upp bilderna so jag tog när jag gick kurserna foto A och foto B.

Det är massa olika uppgifter som i har haft, allt från porträtt i studion till typ vit., svart ram och massa grejer.
De som är svartvita är gjort på analogt via, i mörkerrum och sådär och de flesta av de andra är gjort digitalt.





Här kommer lite närbilder på bilder höhöhö, blixten är jobbigt i mitte  jag vet men vill ni titta nogrannare får ni helt enkelt komma förbi =) Välkommen.

Den här bildserien hänger ihop och va mitt slutprojekt i Foto A kursen.

- SommarVärme -

Börja titta nerifrån









Tanken är också att man ska titta på biderna  nerifrån och upp, det blrjar nämligen med blommor från altan kanten, alltså på marken, fortsätter upp till hängmattan där jag fotade mina fötter vilket jag tyckte vad kul - fortsätter mot ett utslaget äppel träd och dess underbart fina blommor.


Nästa bildserie är min slutprodukt i Foto B som också är inspirerad av naturen, tycker att det är vacker på dess eget vis.


Den är inte så genomtänkt som den innan.

I Foto B jobbade vi digitalt så denna är i färg men jag har valt att inte redigera den någonting alls eftersom jag ville att den skulle vara så naturlig som möjligt.

- Skogen -






Försök att ignonera blixten mitt i alla bilderna.


 
Slut på skogen.

 Det var litet smakprov av dom bilderna jag satt upp på min vägg,  jag tyckte det va synd att dom bara låg uppe på hyllan och samlade damm.

 Fan vad jag saknar att fota ibland, inte när man var tvungen utan när det var roligt att fota.
Jag önskar mig en system kamera något så fruktansvärt mycket. Fan att man är arbetslös.
Då hade detta kunnat vara en fotoblogg, det hade jag älskat!


Hoppas ni tyckte om det här inlägget för det var det mest genomarbetade på ett bra tag, KOMMENTERA GÄRNA vad ni tyckte om bilderna.
NI har iaf ett hum om hur dom ser ut, men med värsta blixten i mitten men ni får försöka ha överseende med dett people!

Massor utav Kärlek  - T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0