Idag fyller Min Linn Maria Mattsson systemet!

HURRA HURRA HURRA! Min käre vän och vapendragare, idag är du 20 år gammal och hälften till 40, snart är du tant med 3 katter och en massa kaktusar och pelagonier som du måste ta hand om, jag hoppas vi blir pensionärer tillsammans!!!



Gick in på facebook för att leta upp nån ful bild på dig som du kunde skratta åt, men jag hittade ju bara fina bilder, plus att jag upptäckte att du och jag är på 134 gemensamma bilder! Hahah



 här fick fylle fia va med oockså hohooh!








 Ja så du fyller stora 20 idag och jag hoppas att vädret håller i sig så vi kan göra något riktigt roligt för dig för det är du värd 100 ggr om!
Kasta dig i kanalen eller nåt - nääj

Så nu ska jag stå upp och sjunga för dig tillsammans med paris Hilton höhöhö se de här videon Linn!





 ILAVJU my friend!

 Hoppas din dag blir bäst!

Kärlek  T

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahaha!

TAAACK! du är så gullig, det finns typ massa fulia bilder på mig :D Tur att du inte valde de värsta. Jag hoppas också att vi blir pensionärer ihop!! LOVE YOU

2010-05-04 @ 12:24:38
URL: http://linnmariamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0