I woke, dreaming we had broke ,dreaming you left me for someone new

and you never left me, all that I'd dreamt had been untrue
open my eyes, i see sky.

Fick en uppenbarelse, vem är jag att kräva? Kräva att du är någon som du inte är? Allt jag vill är ju du, allt är du.
Jag förstår älskling  , jag tänker inte kräva..  ingenting krävs egentligen bara du älskar mig så är jag lycklig.
Ingenting mer behövs, jag förstår det nu, du får mig att klarna.
Vill inte vara insnöad på kärlekshistoria, vem vill det egentligen?
Inte jag, inte du, inte någon tror jag.

Du är allt som behövs för att jag ska stråla, ingenting mer - bara du.

Vi .

Jag ska aldrig mer utsätta oss för det här, det är gjort och kommer aldrig att göras igen.
Katastrof.
Vill inte ha katastrof, för det är det mitt liv blir utan dig - katastrof.
Aldrig.


Jag ska jobba för oss, vill du va med?
Du vill, jag vill, vi vill.


Vi.



Alltid vi. Förevigt och för alltid.........


Finally see, you are naturally
The one to make it so easy
When you show me the truth
Yeah, I'd rather be with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0