Hemma efter min allra första HELA jobbdag,

och nu sitter jagoch väntar på att middagen ska bli klar.
Idag har varit en rätt ansträngade och smått frustrerande dag, mitt jobb består av att du får ett uppdrag hos en kund, typ hemköp och sedan får du åka runt på en truck och hämta varorna som butiken har beställt, när du är klar plastar du in det och skickar iväg det med lastbilar.
Svårare än så är det inte, har riktigt generöst med raster också, 2 på förmiddagen och lång på efter middagen och såklart en lunch rast.

Dagen inne på lagret går sjukt fort faktiskt man märker ju inte ens att det är 20 grader sol ute och det är för mig ett stooort plus eftersom jag annars säkert suttit och tittat ut genom fönster och önsakt att jag var där ute.
Typ som på telefonförsäljar jobbet. Fy fan

Nu efter jobbet så är man ju såklert helt mör i kroppen eftre allt lyftande och klätrande och packande av varor, det är ju mest kartonger och jag tror att den karton som väger mest är juicen , typ bravo eller nåt 12 kg tror jag dom väger, så det brännaer gött i korsryggen efter 8 och en halv timme.
Men vafan det är ju gratis träning, inte sant?

Jo jag vet att här kommer jag trivas, måste ju bara lära känna lite av folket också, det är ju lite spännt fortfarande men det kommer nog det med.

Nu ska jag gå upp och käka lite mat, typ nån köttfärssås med bönor och fullkorns pasta, Fia ! Jag vet inte om jag kan hålla mig till att registrera det jag käkar för det blir så jäävla jobbigt, äter ju inte mer onyttigt för det men jag orkar inte skriva in skiten i viktklubb. hahah du kommer säkert bli asa arg. höhö näää

Jaja nu ksa jag upp och käka så ska jag fan döö i soffan sedan !

Byeeee bitches iloveu  / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0