Första Maj 11.52

Igår var det en väldigt lugn kväll med gott grillat och en skön tv kväll, mådde ju inte så bra nån av oss så det var helt enkelt bäst så, Hampan låg och hade feber och svettades hela natten lång, hoppas inte jag får feber nu också för det orkar jag verkligen inte.

 Igår gick det ganska bra med kaloriräkningen, jag käkade grillat kött med potatis i ungnen, sallad och nån god sås. man får ju verkligen käka precis som man vill!
Unnade mig några ahlgrens bilar igår kväll också, men översteg inte 1300 kalorier ändå! Great!

Sofia! Ahlgrens bilar halva påsen ( 70g ) är bara 122 kcal!

 Nu sitter jag med datorn iknät när min Hampus spelar tv spel, höh hatar och spela tv spel så vi får hoppas att han inte håller på så länge till..





Ikväll ska jag agera taxi åt mamma och hennes tjejkompisar, så det blir att hålla sig hemma och laga något gott, kanske hyra en mysig film?

 Skönt att slippa bakfyllan känner jag iallafall, grymt jäkla bra även om huvudet dunkar lite och näsan rinner.


Kärlek / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0