Balen

Fick rusa från jobbet och köra som en dåre till kunsgbacka för att få se alla  vackra, fulla människor i parken.
Min Hampus går med sin barndomsvän Pia och dom var såå himla fina!



 Han är så underbar min pojke, jag får typ ont i magen när jag vet att jag inte får gå med honom, hatar aranäs som har såna fittiga regler !
Jaja full som en kastrull var min älskling med en blåtira i nyllet från hans träning igår haha lägligt !

Min käre vän Sofie var också grymt fin !



Jag vill gå igen ! Men det kommer förmodlinged bli ännu värre på studentdagen, då kommer ångesten! Haha har inte fått ledigt ännu heller, får lite panik över det. Men jag har inte begärt ledigt något mer än den dagen så jag hoppas verkligen att dom löser det.




¨


Jag fick också va med på några bilder, va ju inte i närheten av lika fina som alla andra kände mig skitäcklig haha.



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Fan vad jag älskar den här killen! Han ger mig altid ett leende på läpparna och han får mig att må dunderbra!
Han är allt, min jord min himmel och allt där imellan.
Vi mot världen älslking, förevigt och föralltid, du & jag

Kärlek - Din Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0