-3 Kilo !

Sitter i Onsala och har precis käkat min frukost - 377 kalorier.

Big Step! jag har gått ner 3 kilo! Vägde mig i måndags och hade då tappat 3 KILON! Wopppidoooo
KÄnss ju helt jsukt bra att detta funkar, jag käkar ju fan vad jag vill men har dragit ner på mängden, men de gör ju ingenting för man behöver inte käka 2 kilo godis på en gång.

 Känns jävligt gött!

 
Idag ska jag åka in till arbetsförmedlingen och gå på en jobbgaraanti föreläsning elelr något sånt, hör aom man kan få lite pengar varje månad =).
 Det hade vart guld värd men 2500 kr på kontot varje månad.
 Men det klart jag hoppas att jag får ett jobb istället men medans jag väntar liksom.



Den här låten får mig på bra humör.

Har ingen aning om vad jag ska skriva idag - för det händer inte speciellt mycket idag , nothing!



Slänger in en sommarbild så alla blir glada inombords. ♥


Kärlek - T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0