You could try to stooooop me!

Hej, idag har  jag och Hampie inte gjort ett skit typ, vi vaknade  åt frukost, åkte och handlade för mamma och sedan åkte vi hit till hampans mamma i Onsala för att bara göra ingenting.

Nu har vi käkat och ska typ kolla film, det blev ingen träning idag men igår va vi nere o tränade guns ett tag , oh sheet  va mina triceps gör ont idag, damn!

 Va på Cheetas dansträning igår och det ser lovande ut odm är ju såklart nervösa men det hör ju till. ♥
Distrikt mästerskap på lördag, och då hejjar vi som aldrig förr på Gothenburg Cheer One!


Roliga stunder med sin pojkvän ska man ta vara på.

Ligger och myser under täcket och känner hur han kryper upp mot min rygg, skeda som jag älskar mest av allt.
När vi ligger där och myser som mest så känner jag att han blir tyst och koncentrerad, jag känner hur han typ hukar på sig och börjar spänna sin mage..
-"
Du försöker väl inte klämma ut en fis nu va?"
Då flinar han och svarar
-"
You could tryyyy too stoop mee!
Så han släpper ut vad han behöver, älckligt kan vissa tycka men vi har ett väldigt öppet förhållande.
Men när han börjar lyfta på täcket och viftar fisen i mitt ansikte, ja de är ju en helt annan form av öppenhet.



Mee lave juu lååång tajm.


And Im out

/ Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0