Mina fina

Idag är det torsdag, vaknade i morse med en bankande huvudvärk, vet inte varfööör men ibland så har man det som om typ john blund har stått och hamrat på huvvet.  Får han göra så? Näeeeee

Åt en frukost utan dess like, kellogs K med färska hallon, om inte dte är lys så vet jag inte?
Mm trippade ut i solen till brevlådan och tog in posten, bland reklam och räkningar var TVÅ brev till mig! =)
Slet upp dom även om jag förstod att det var födelsedags post, men det får man göra tycker jag, man kan ju inte liksom låta dom va ända tills söndag`? Nä  då hade jag ju dött av nyfikenhet! Det första var från Farmor&Farfar med ett jättefint kort och 500 kronor! Yay! Dom e ju så söta min farfar och farmor ibland  glömmer dom antagligen av hur mycket dom ger mig, för vissa födelsedagar får jag 300, och ibland 200 så det va ju bara att hålla tummarna och hoppas att dom detta året kom ihåg att dom brukar ge mig 500. Yes!

Och det andra var ju såklart från Mormor&Morfar, med ett grymt kort och en massa lotter, nu satsar vi på miljonär baby!


                           
På kortet står det: Matilda Germanskt namn : Mäktig Kämpe
har ett djupt känsloliv , kan komma långt på karriärstegen tack vare ansträngningar. De flesta tycker omedelbart att hon är trevlig, hon tycker om trivsel, är ärlig, gladlynt oc har en ovanligt stark livslust. Matilda är ett namn att vara stolt över.


 Jag undrar vem som suttit och hittat på det om alla namn i hela världen, tufft jobb.

Sen fick jag en WONDERFUL ide om att jag skulle ta tag i alla mina fina kort på alla mina fina.
Så jag tog min gamla tavla som gått sönder och klistrade och klippte lite.














  På väggen



Visst blev det fint?? Världens bästaste tavla man kan få på alla mina fina!
Nu ska jag packa och jag och min Hampus ska gå till the gym.




♥ Ilavju  Tilda 

Kommentarer
Postat av: Linn

Åhhhh sötis! fan va fint, jag vill också pyssla!

2010-03-04 @ 15:20:14
URL: http://linnmariamattsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jaaa det blev inte så mycket cv höhö roligare o göra det. Ser du att du är med i myllret?

2010-03-04 @ 15:57:37
URL: http://baraenfisirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0