Remember Me

Ojojoj här har jag inte uppdaterat någonting sedan i fredag typ, sheeeet mannen de måste bli bättre neeuw!

Min käre kusin Sofia Pellnor gästbloggade  i lördags för då hade vi släkt kalaas med massa tårta och födelsedagspengar!
Försökte lägga upp en bild vi tog i webCAAAm men de funka fö fan inte ju. Hmmm?  Är det jag som är en retard vad vet jag?

Today it is Monday ifall ni inte visste, i morse  va jag på sportliv, tränade på vår käre och underskattade  crosstrainern, och efter det ett corepass, de va skönt o få ta i lite med maggen också, för allt den har fått göra denna helgen är jobba med all tårta och smaskigheter som kommer med att man fyller 20.

Hampan tränar ju sin kampsport superseriööööst just nu och han tycker det är kul, och då är man ju såklart en förstående och stöttande flickvän som aldrig säger något om träning 4ggr i veckan plus 2 special träningar och gym utöver det. Neeee jag är tyst som en mus.

 Ne det är rätt okej för att ¨då får jag mitt feta arsle ur stolen och tränar jag med, för jag mår dåligt när han tränar typ 2 ggr om dagen.

Nu ska iallafall lillegubben tävla i typ brottning/ kampsport tror det kallas grappling. 11 april i Uddevalla! Han är grymt taggad.

Detta betyder att han måste gå ner typ 3-4 kilo innan matchen, så vi har nu skapat ett projekt som ja är me på med haha vi får la se hur det går men jag ska försöka hänga på  när han ska käka sin diet och träna fettförbränning, hoppas ju på att ¨gå ner några kilo.

Tävlingsbanta! yey vi får se hur det går för min del, tvivlar inte ett dugg på att han kommer hålla det men min motivation kan väl diskuteras ibland.

Idag såg jag att filmen Remember me med Robert Pattisson har hft premiär, Linn & Öhrat vill ni se den me määj?

Han är fin att titta på, men i Twilight måste jag säga  ; I run whit the wolfes.









Peace / Tilda


Kommentarer
Postat av: Linn

Slyna!!!! Team Edward!!!!!! Kan du inte länka sida där du köpte tröjan?? Love

2010-03-17 @ 16:06:37
URL: http://linnmariamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0