Tisdag STRÅLANDE tisdag

När jag vaknade i morse strålade solen utanför mitt fönster, vilken underbar dag att vara "ledig"! Fast jag får ju typ bara ångest när jag tänker på alla som jobbar så flitigt och jag är hemma såhär. Igår gjorde jag om mitt cv, och planerade hur min vecka skulle bli produktiv, jag säkte ett jobb på Ica Maxu också, jag kan ha en liten chans att få en intervju iallafall, jag har ju erfarenheter ifrån Coop så det fins en liten chans iallafall, jag håller tummarna.
Som jag skrev i söndags så skulle jag och Mamma försöka oss på att färga mitt hår.
Det blev typ svart, eller väldigt mörkt iallafalll.
Men det går ju att tvätta ur , men jag är hyfsat nöjd lite för mörkt kanske men vad gör man , det är ju bara till att
vänja sig ?





Svart?'


Ja, min vecka ska iallafall bli så produktiv som möjligt tänkte lägga upp min planerade träningsvecka.


Måndag :  Aerobic , men det blev lite trappmaskin efteråt också, passet var mest dans, iof skitkul men inte så man fick upp flåset liksom.

Tisdag  :  Träna kondition på gymmet, antagligen trappmaskinen för den har jag fattat tycke för!

Onsdag : TRäna med LInnsan förhoppningsvis Body Combat

Torsdag: Danspasset? Lovade jannica attjag skulle prova nångång =) hoho.

 Fredag : Body Combat


Ja vi får väl hoppas på att jag håller det, nu ska jag iallafall iväg till sportlife och svettas lite, Gött!
Ska  senare iväg till Kunsgmässan, vi får väl inte hoppas att det bombhotas  igen för jag måste hitta en present till Lisa Hampas mamma..

Hoppas du får en STRÅLANDE tisdag för det ska jag ha!


Peace / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0