Tisdag 10.52

Igår var jag på Spinn-core och sedan och fika med Sofie, Sofia och Mickis, hemskt trevlig och hoppas vi inför en sådan här fika varje söndag =)

Idag är det tisdag och jag ska snart springa iväg till ett Body pump pass i Kungsbacka.



Tycker om bodypum då det kramar ur varje liten muskel all mjölksyra som finns typ. En riktig genomkörare!
Senare ska jag spendera lite tid med min Hampus , vi har inte planerat vad vi ska hitta på ännu men dte blir väl till att laga lite mat innan han ska iväg på sin MMA- träning ikväll.

Idag  lyser solen och jag ska verkligen försöka komma ut på en promenad sen, även om det är lite kallt.

Dagen horoskop för fiskarna:

Du njuter verkligen av tillvaron.
Det är viktigt för dig att vara omgiven av personer du tycker om.


Det låter verkligen som en arbetslös människa det här, passar perfekt =)


Nu måste jag kila iväg och svettas lite, jag kommer sakna att kunna träna såhär när man vaknar när jag får ett jobb sen, det är så himla skönt, så kan amn hitta på saker man vill efteråt. fast man har ju inga pengar - alls!


Bye now / Tilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0