Tatts




Idag är det en rätt disig dag, känner mest för att sitta hemma och glo på en film, men idag har jag massa att stå i!

Jag ska gå och träffa en viktig person, och måste göra ett bra intryck,  jag vill ju gärna att han ska tycka jag är trevlig..
Har satt på mig mina nya gröna leggins från Gt med  med ribbade knän, love them.
Och  en svart tröja från gt med tror jag. Och som ni ser på  kortet har jag min fina nya halsduk från Carlings, och ska slänga på mig min skinnjacka från h&m så ser jag väl respektabel ut. När jag varit där så tänkte jag åka o träna lite på gymmet. Måste handla mat till middagen ikväll, det blir thaisoppa !

Är så taggad på att se Fias nya tattoo, tycker det är skitkul att nån av mina tjejpolare också har ramlat ner i träsket av konst innanför huden. AWESOME!
Blir sjukt sugen på min tatt nu, jag tänker inte berätta vad jag vill göra föräns den är färdig, blir roligare så..

Ja har lagt undan typ 5000 kr för den nya men tror inte dne går på så mycket, ska inte göra en så stor.

Sheet blir sjukt sugen nu! Kan ju slänga upp lite pics på mina underbara.

 
Helt nygjord typ, gjord på andra långgatan hos Peter.
"Malm Chenon" svala, hjärta, ros  ♥






 
Hjärta utan konturlinjer på höften, helt nygjord på bilden.
Också gjord hos Peter.

Ja och mer kommer det bli, det är ju som alla säger man blir beroende iallfall jag. Får liskom ett sug i magen typ, det gör ju sketont oftast men smärtan är alltid värt det.
Nu ska jag snart dra mig innåt till stan.

Peace Love and Understanding

/ Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0