Onsdag 14.13

Kom precis hem från spinningklass 45 instruktör ingen mindre än Lasse Kroner!!! Tjooo han va så glad och uppmuntrande att jag typ flina mig genom hela passet!
 Sjukt roligt faktiskt!




Kom hem och duschat färdigt nu jag tog mig ett välförtjänt bad efter den glädjefulla spinningen för det va ju så fruktansvärt kasst väder ute. Passade på att slänga på en mask på fejjan, det va längesen och behövligt!



hoho!


Idag kommer mina kära vänner Drew & Jeff Chambers ifrån Usa, dom pluggar tydligen i Österrike för tillfället och tänkte att dom skulle komma till Göteborg över sitt påsklov!
Roligt! 
I could really use some practise my english, it was like a year ago that I spoke any english at all..

Ja dom är tydligen redan istan och ska umgås med min vän Gustav Polhem, jag åker in i kväll för att träffa dom tror jag för dom ska iväg på nå middag tydligen.

Vad fasen gör man i Göteborg en onsdag kväll? Förutom att gå ut då.. Ska upp me Mickan och Carro för en tidig morgon träning så jag vill inte va för trött.
Man kanske kan ta en sen fika?
Sushi?
Ne jag har ingen aning vad vi ska göra ikväll? Hyra film?

 Nu ska jag göra mig någon lunch för jag börjar bli  hungrig.

 Tack för att ni läser!!

Whit Love / Tilda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0