Oj nu va det längesen!

Har inte orkat blogga på ett tag, har haft en del för mig denna veckan.

I torsdags va jag med Hampan hos Peter Smith och han gjorde sin underarm, vi va där ifrån 11- 18 så det va en sjuhelvetes sittning.







Sen på fredagen tog vi det vääldigt lungt med en film och popcorn i Hampus brorsas lägenhet, och jag  va me Sofia Henriksson när ho peirca sin tunga haha, hon höll på o svimma det va lite läskigt men det gick bra , men nu är hon lite sur att hon inte kan dricka eller äta. Hon vänjer sig.

Lördag var det time for party hos Julia som fyllde  18 år! Hahah det kändes jätte länge sen  vi fyllde 18, ojojoj 20 är nästan 40 och jag har inget jobb.. deppigt.

Det blev ingen utgång för mig i lördags för jag mådde inge vidare alls, jag hade haft mensvärk hela dagen och fick så fruktansvärt ont i huvvudet. Va inge pigg på utgång alls.

Denna veckan ska bli produktiv med jobbsökande osv, men på onsdag kommer ett par kompisar från Usa och ska stanna till på söndag, det kan bli riktigt kul då vi inte träffats sedan typ förra somarn. Kul!

Jaja jag ska försöka skriva lite mer men mitt liv är inte jättespännande just nu, så ja skriver när de händer nåt kul.

Nu måste jag hjälpa pappa att säda för idag kommer mamma hem från Fjällen och då blir det en sista minuten städ. Ser förjävligt ut i vårt lilla radhus.

Ha en bra söndag / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0