Linnmariamattsson.blogg.se

Hejsan! Även idag är det en strålande dag , och jag sitter hemma hos Hampus på astergatan 11, med en kopp ört, äpple och tranbärs te i handen. Idag är planerna att träna bort fett med linnmariamattsson, och sedan åka in till den stora staden för en fika med söta Carolina.  Gå in o kolla linnsans nya blogg, sketfin faktiskt, fan va kul nu har ja ju svinmånga bloggar att underhålla mig med när jag går arbetslös! Yey!

 Igår var en trevlig dag den med, va och handlade på gina tricot , där går alltid mina pengar åt som smör, jag fullkomligt älskar den affären, H&M har också dne inverkan på mig.
Det slutade i ett köp till helgens bravader då vi förhoppningsvis ska ut och äta någonting gått med nära och kära.
Jag fyller ju 20 år på söndag och vill ju gärna fira i dimman med mina trogna vapendrgare. Synd att jag då va såpass sent ute att typ ingen kan komma, men vi får skrapa ihop ett tappert gäng. 

Ja så nu blir det till att svettas och ut i fina vädret!


Peace Tilda




Jag och Linn på Halloween


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kommer alltid vara din troga vapendragare!!! hahaha tack för idag! <3

2010-03-04 @ 01:09:36
URL: http://linnmariamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0