Kärleksstigen

Idag är det Tisdag och jag och Hampus har flyttat ut till kärleksstigen i Onsala för att vara hundvakt åt Hampus Mammas hund  Kajsa. Det är jätte fint att gå långa promenader här ute med en sjukt energisk hund, hon jagar bilar, fett jobbgigt dock. Ne men nu när dte sär så fint väder är det mysigt att gå promenader, vi kom precis hem från långrundan , gick i kanske en och en halv timma.



Nu sitter jag här i sängen med en kopp te, tropical fruits och Kajsa som är helt sjukt smutsig ligger under sängen. Hon har ju så jävla mycket hår så fort hon sätter tassen utanför huset blir hon jättesmutsig och man måste duscha henne.. Ja ska aldrig ha en långhårg hund. Jag ska ha en underbart fin rottweiler, det är väl drömmen. Om jag får bestämma själv vill jag ha en hane, en kastrerad hane dock. Han ska heta Cash..  Gud jag längtar efter en egen.


Ja igår så var jag o Hampus och gymmade, det blev en runda på crosstrainern igen, 50 minuter ungefär. Sen orkade vi inte mer och åkte och handlade mat. Kändes verkligen som om vi hade flyttat ihop typ. Började störa mig direkt på att han inte plocka in disken hahaha! Vi bor ju iof typ ihop nästan varje dag ändå så jag tycker mest att det är jobbigt att flänga runt och packa nytt hela tiden, nu när jag inte jobbar , bor jag kanske hemma en eller två dagar i veckan. Varför inte bara flytta ihop då?

Ne jag måste verkligen hitta ett jobb först , sen kan vi prata om att skaffa en etta i Göteborg. ♥

Idag vet jag inte om jag ska träna någon konditon, fick ju sådana här casall band som man kan dra i litegrann kanske haha.

 Nu ska jag läsa min underbara nya bok som jag fick av Mamma och Pappa ,

Stephenie Meyers nya Genom dina ögon







Peace / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0