Friday!

Det är dags för fredags myyyyys! Idag är det fredag och jag är på väldigt gott humör, kom precis hem från hampans och har lämnat av pappsen på hans jobb. Nu sitter jag och väntar på att min lunch ska bli färdig mmm tortelinni.


Stod igår på crosstrainen igen, för jag tycker det känns så jobbigt att passa tiderna till passen, det har blivit ett pass denna veckan och det var aerobics i måndags, haha men jag har ju ändå tränat ungefär en timme varje dag vilket känns bra. Det ska tydligen vara så att om man vill bränna fett så ska man träna på en lägre nivå men en längre tid. Det gillar jag för då orkar man göra styrka efteråt.!

Jag tycker inte jätte mycket om att träna med vikter då det känns som man är världens minsta person när man tar typ 5 kilo hanteln, nej jag har hittat ett svin mycket bättre träningssätt som jag älskar!
Man har sådana här gummiband, man kan träna triceps, biceps eller axlar, hur bra som helst för då kan man ju själv bestämma hur tungt man vill ha utan att man ser ut som om man lyfter små dvärghantlar.
För man vill ju ha snygga armer eller hur?
 Önskade mig sånna band av lillborsan i födelsedagspresent.

 
200 spänn på Stadium!



Jo för jag fyller ju SYSTEMET på söndag! Jag hade planerat och ha typ en fest och hyra nåt ställe kanske men jag kände att det va inte riktigt vad jag ville, så jag har samlat ihop lite vänner och ska gå ut och käka på Resturang Viktoria istället. weei
Efter det blir det nog utgång, jag är ändå rätt förvånad att så många kunde då jag skickade ut förslaget i måndags, men är grymt glad för er som kommer och vill fira min 20 års dag med mig! ♥

Ja har ju köpt en JÄTTEsöt jeans klänning tills på lördag, men jag vet inte vad jag ska under, typ leggins men jag hade ju gärna velat ha ett par lite festliga liksom?






Et par "treggins" som linn säger ( trousers/leggins heter tydligen treggins) haha, eller?


Älskar det här akustiska låten av Saving Abel - Addicted(acoustic) lyssna!

 Oh Shit!  Jag höll ju på och glömma att jag och Hampan höll på och bränna ner hela huset igår!! Svinläskigt, Hampus skulle laga lite makaroner till sin matlåda och plötsligt börjar han skrika och typ få panik. Vi kutar ut i köket och ser att typ hela spisen står i lågor!   Oharregud vad jag blev rädd! Hampus hade av misstag satt på fel platta och glömt  en stekspade av plast på den. Shit trodde hela huset skulle brinna ner. Hampan kasta vatten på spisen och sen luktade det bränt plast i hela huset. Skitläskigt!


Jaja nu ska jag avrunda mitt novell långa inlägg som antagligen inte Linn orkar läsa. Hoho

Nu ska jag duscha och göra mig vacker.

Peace ♥  Tilda


Kommentarer
Postat av: m

den va snygg tildis! ta några snygga leggins med något coolt mönster under..

2010-03-05 @ 19:38:14
Postat av: n

jättesöt tildis! såg den på stan idag och huuur gullig är den inte :) LÄNGTAR!

2010-03-05 @ 19:56:27
Postat av: Alva

ååååh gud vilken underbart söt klänning! Var har du köpt den( kan skirva på min blogg;)Vill också ha den!! Hur söt som helst ! ha det bäst puss!

2010-03-07 @ 13:13:31
URL: http://http:/alvaedanius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0