Dagen efter den bästa dagen.

Sitter här hemma bakfull och lite trött men 20 år! Nu är jag hälften till 40, hm men dte käns ganska bra ändå. Vi har redan ätit tårta och mamma lagar min favorit rätt, en currygryta med räkor mmmmm!

Igår var  vi ju ute på Viktoria och käkad och gick sedan till Trädårn, det blev ritkigt lyckat! Jag va så glad att så himla många kom trots allt, va verkligen jätteglad att alla kom, vi skanade förstås några, Larson, Foffo, Öhrfeldt var ju några som saknades mne det var ju fullt förståligt med så kort varsel. 

Jag fick såååå fina presenter av alla, blev verkligen jätte glad dessa människor känner vekligen mig vid det här laget, dom vet precis vad jag gillar. ♥

Utav Älsklingen min fick jag ett underbart halsband som jag tittat på ett tag, ska gravera på baksidan om ett litet tag, ville ju så gärna ha det på mig när vi skulle ut. Ett hjärta med en liten fjäril på. 

Utav Linn, Öhrat och Gustav  fick jag en skittuff klocka,  älskar den! Fast den är svart.



 Utav Mickis och Carro fick jag ett jättefin snö armband av läder med silverateraljer på, dom vet vad jag gillar =)
Av Becca och Fia fick jag ett armband från Humanity som jag öskat mig sedan jag såg det första gången.!

Tack alla fina jätte jätte mycket för igår!

Idag är ju min riktiga födelsedag så jag fick pengar av Mammsen och Pappsen förhoppningsvis till en ny tattoooo !
Av lillborsan har jag inte fått nåt än, men jag hoppas det är vad jag önskar mig..

Här är lite bilder från gårdagen.


Skriver mer imon nu är jag bakfull.



Fred ut  / Tilda











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0