Xperian

Kom hem från jobbet nyss, idag jobbade jag från 06.00 till 14.45, fuck vad skönt det var att komma hem och kunna ta det lungt en stund innan man laga mat och hade sig, hade lätt kunnat jobba den tiden jämt, kändes inte alls som att ma jobbade 8 timmar, fast iochförsig så hade vi inventering utav lagret halv dagen, fast folk sprang mest runt och kastade saker på varandra, haha ibland är det sjukt kul på jobbet.
Männsikorna är helt klart bäst på mitt jobb, sjukt sköna idag ville jag knappt gå hem, eller jooo hhaaha.

Ja, han  tilloch med in för att snacka med någong kille på the phone house om min efterlängtade älskling Xperian♥



 Fan jag vill verkligen ha den, kommer kosta mig typ 300 kronor i månaden att ha den, lite saftigt men då är de surf och mobil med i det.
Utöver det är såklart kostnaden för dte jag ringer och smsar, men de är ju egentligen helt okej.
Imorgon tro jag att jag slår till !

Fick ju min första lön i fredags, haha inte ens hälften av vad jag egentligen får ut i måndaden, men det räcker gött och väl för mig, jag är inte så dyr i drift.


Vill berätta för dig hur söt jag tycker att du är, speciellt när du skrattar och ler.
Du är söt.


 Imorgon är det tisdag, börjar med job 8.15 - 16.45 och sedan hoppas jag att jag kan få träffa någon av mina flickor? Kanske en fika på min balkong?

På onsdag är det onsdagen som vi alla längtat efter, Jag, Linn, Öhrat och Carro sk apå premiären av Eclipse ♥
Faaaaaaaaaaaaan va jag längtar! Kan inte vänta på att få sätta tänderna i Jacob Black !
haha

 Nu ska jag käka falafel och fullkornsmakaroner, mhhhhm !

Kramar !  / Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är sony ericssons Xperia emot HTC Legend!?

2010-07-01 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0