That you're gone forever

 Idag är det tisdag, jobbet va bra - fruktansvärt ont i huvudet på efter middagen så fick knapra lite piller.
En grå dag, men mycket lite inspirerande inehåll.


Feels like a hundred years I
Still can't believe you're gone
So I'll stay up all night
With these bloodshot eyes



Satt och lyssnade på Three days grace på tåget hem, och det är som om dom har skrivit den här låten för mig typ, att nu fan ska vi skriva en låt till Matilda så hon  inte går ner sig helt.
Haha ne kanske inte direkt, men det kändes bra i hjärtat att höra..



 Midsommar är påväg och imorgon jobbar jag övertid - 2 timmar extra på morgonen. 06- 16.45.
Fan på midsommar ska vi ha roligt mina vänner, alkohol, bra musik och underbara männsikor i massor!
Supa bort alla våra bekymmer, hah.

Glömma..


So I'll stay out all night
Get drunk and fuckin' fight
Until the morning comes I'll
Forget about our life

 

Jobbet är just nu min fristad,  behöver inte tänka, sjukt sköna människor runt mig hela tiden, fan vad jag älskar mitt nya jobb !

Shysst betalt . höh

Ne nu ska jag lyssna sönder  Gone Forever.


Crash and Burn Peeps ! / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0