Please just dont play whit me, my paperheart will bleed.

 Är jag fuckin gjord av papper?

Känns som om jag aldrig kommer bli stark igen, allt är på ytan mina vänner, det kanske ser ut som om jag inte lider något speciellt, men innuti är jag förstörd - men det visste ni väl kanske.



 Pier Pressure var otroligt bra.
Paramore var over the top, och 30 sec to mars var outstanding! Dead by april ville jag mest höra för att jag älskar deras texter.

Jag är så sjukt glad att jag gick dit, och med bästaste Linn, hon ställer då alltid upp, i vått och torrt! Älskar dig min vän.

 Jo jag hade otroligt roligt på festivalen.
Och Malmön va ju också grymt skönt, skönt  att få komma bort lite liksom. Bort från allt.

Idag har jag jobbat, kom hem vid halv 6, laga mat, kolla tv och nu sitter jag här med datorn i knät och försöker få ur mig lite skit .
Det går la sådär.

Jag vill bara ha någon som kan hjälpa mig att glömma, vill bara ha någon som jag kan berätta vad jag verkligen känner, jag orkar inte ens berätta för mamma att jag är ledsen längre, hon mår skit när hon ser att jag är ledsen, det ser jag på henne - älskade lilla mamma.
Du ska inte behöva lida för att jag är fucked up.


Carry me
Embrace me
what I win I lose
This is my truth


- T

Kommentarer
Postat av: M

vad fint du gjort'!!

2010-06-22 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0