Misery business

Dött.¨


Allt känns rätt dött och grått just nu, vädret sympatiserar med vad jag känner i mitt bröst och tur det för solsken hade gjort det värre.


Tårar och mer tårar, jag som person kan inte göra mer än gråta, är inte en person som blir arg eller förbannad och förtrycker det tills någon snar framtid, jag tar itu med vad som gör mig ledsen direkt.

Bara gråter och gråter tills det känns lättare i bröstet.

Så kommer det alltid att vara. Även om jag hellre vill vara personen som inte bryr sig.

Ja, vad fan finns det mer med livet just nu? not that much, måste säga att musiken hjälper mig på vägen, det gjorde den förra gången med.

Mår man skit innuti så spelar texter en jävla roll i låtar som man lyssnat söder redan.


Second chances they don't ever matter, people never change
Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change


  Ja, idag har jag lyckats få mig en välbehövd dusch iallafall, kändes bra.
Fan jag fattar att jag inte ska sluta leva för honom men just nu känns det fuckin jobbigt att fortsätta.

Men, face it han va hela mitt liv och plötslig så ska jag skapa mig ett eget?
Det är ju bara till att göra det men  jag säger inte att det kommer bli lätt..

Ne, nu vill jag helst dra ett gammal täcke över mig och hoppa över dessa jobbiga månader som jag har framför mig, vill bara att allt ska vara över , att jag ska vara över honom, typ imorgon hade varit nice.

Snälla..

Fuck vet ju att det inte går men det ska gå.
Vill göra något drastiskt, färga håret, klippa mig och perica min läpp vill jag göra.
alla de saker han hatade, det vill jag göra NU !

Ska jag börja röka också?

Nej men dert ska ske förändringar i mitt liv, lovade mig själv förra gången att jag inte skulle bli så upphängd på en person, en person ska inte få ta över mitt liv - men jag lät det hända igen.
Never again !

Har en jävla lust att flytta till Usa för det hatade han också, har ju allti varit en stor dröm för mig, att få plugga eller jobba där nåt år eller så, älskar ju att prata engelska.
Men jag har aldrig vågat berätta det för honom för då hade han flippat, det kan jag lova.

Måste komma över den här jävla sorgen först bara, gråter ju så fort jag tänker på det.

Måste sluta grina fö fan.

Men det är svårt och kommer vara svårt ett tag till...



Inte så mycket kärlek - Tilda




Kommentarer
Postat av: Denise

Matilda älskade vän, du kan komma till mig. så kan vi prata engelska hela dagarna! <3

2010-06-09 @ 17:16:27
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0