Icouldreallyuseawishrightnow



Det känns inget i mig längre..

Är jag tom eller är det för att jag inte acepterat det?
Kanske för att hjärtat är hos dig, alltid hos dig, föralltid och förevigt.
Känner mig rätt sliten, rätt omtumlad och omskakad, hela min värld är skakad.
Upp och ner.

Försökte dränka ute dig från mina tankar och det går ibland, men inte alltid. Inte på nätterna
Nätterna är värst.
Får mig att tänka på lena phs låt ont det gör ont det gör ont en stund på natten men ingenting på dan.
Fast klart dte gör ont på dagen med, men jag orkar inte vara en ledsen person.
 Jag orkar inte va tjejen som drar fötterna efter sig med blicken ner i marken och salta tårar på hennes kinder.
Det är jobbigt för mig att vara en sådan person för jag hatar att vara en sådan person.

Jag vill skratta, jag vill le jag vill dansa.
Men var finner jag den glädjen?

"Man skall aldrig ågra något som fick dig att le" var utrycket jag hörde om och om både i mitt huvud och i verkligheten, ett grymt utryck som representerar en del i min situation.

 Jag finner en viss glädje i den här låten.
Hoppas ni också gör det.



 Ska nu fira student med fejkade leenden och trötsätande.
Kan bli roligt.

Deppigt värre det här inlägget, snart mina vänner, ge mig tid bara.

  Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0