Dagen efter dagen efter

Nu är äntligen studenten över, ångesten va ju på topp, ville ju inget annat än att vara med på de fina flaken.
Men jag fick min dos  av alkohol jag med, skulle ju inte vara värre liksom..... fail!!

Ne igår låg jag och va helt död av bakfyllan och ångrade vareviga glas som jag drog i mig, jag funderar starkt över att bli nykterist.

Jag tror att jag hade klarat det, dock är det ju sommarn nu, midsommar, lillebrorsans artonårs fest och lite sånt, då får man väl dricka lite men med viss åtanke i bakhuvudet !
Ne fy fan jag mådde ige vidare igår, helt utslagen och mådde illa större delen av dagen.. Fy för alkohol.

Men älsklingens student var minsann lyckad, och han var fullare än vad jag varoch roligt hade han.
Idag är det söndag, idag MÅSTE  jag träna på något vis, springa eller köra trappmaskinen eller liknande - jagkommer bli en vandrande fettklump annars - och det vill vi ju inte?
Jobbet kräver ju en del av min dagliga styrka, men det är ju ingen kondition eller så och nu har kroppen nästan vant sig, det är bara rygen som inte ritkigt vill sammarbeta.
Ärt inbokad på Mån, ons och fredag men känner på mig att jag jobbar hela veckan iaf, dom kan ju ringa in en när dom behöver så det är ju liksom lika bra att räkna med att du jobbar hela veckan så blir du ju lycklig sen när du är ledig en dag mitt i veckan =)

Jag tror att jag älskar mitt jobb faktiskt, de är grymt att få röra på sig hela dagen och jag diggar alla männsikorna på lagret, grymt sköna peeps!

Hoppas jag får stanna efter sommaren.

Nä nu måste jag ta någonting att käka och ska väcka min så otrióligt trötta pojkvän.
Sen ska vi ta vara på denna soliga söndag !

Kärlek - Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0