By Myself



Music reflects my feeling on a daily bases.


 Idag har jag rensat ut mitt gamla liv, handlat mig lycklig för stunden ännu en gång.

 Har gått lös på alla våras ullared, men bror och mamma.
 Hittade en massa skit, rätt mycke linnen, ett par sjukt söta klänningar, ett par harembyxor, nitbälte, zebrafilt, kofta, armband, två par skor och 4 böcker.

- Vampyrens Märke av P.C Cast & Kirstin Cast
- Sveket                 av -
- 14 år och till salu  av  Caroline Engwall
- Inspärrad             av Teresa Cooper

Håller tummarna för så lite kärlek som möjligt.

Igår var vi ute och drack, det skulle vi inte  ha gjort, det va ju iof sjukt kul .
Men så fort jag blev något nykter igen började tankarna snurra imitt huvud.
Gick ut från klubben, tar upp min telefon och ringer personen som mitt hjärta bankar allra mest för.
Ångrar det dock nu, för allt jag gjorde var att böna och bad att han skulle ändra vad han kände, och det blev ju inte bättre ju mer jag grät.
A det känns ju iof bra att han bryr sig så pass mycket att han svarar, men ändå - jag måste fan släppa taget nu.
På riktigt Matilda !

Suger gör det.

 Ikväll ska jag förhoppingsvis fälla så lite tårar som möjligt.

Ska hem till Sofia och hennes tjejkompisar och dricka lite vin, käka tacos och prata, det ska bli trevligt.
Nu måste jag erkänna att jag typ längtar tills på måndag då jag får komma tillbaka till jobbet och skingra tankarna
Har så sjukt mycket tid över på helgen att tänka och filosofera över vad jag kan ha gjort fel...




Nu ska jag göra mig lite iordning och sedan börja läsa någon av mina böcker som jag köpte idag.
Inget skingrar tankarna som i en ritkigt bra bok.
Nice.


Peace - Tilda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0